Werkopdrachten nu ook in Reveal van Verizon Connect

maandag 17 februari, 2020

Verizon Connect heeft haar fleetmanagementsoftware Reveal uitgebreid met Reveal Field, een oplossing voor werkopdrachtbeheer. Daarmee kunnen gedurende de dag werkopdrachten efficiënt worden gepland en informatie near-realtime gecommuniceerd worden naar technici en andere buitendienstmedewerkers, én naar klanten.

Daarbij wordt gewerkt vanuit één applicatie, benadrukt Nick Kuiper, marketingmanager Benelux bij Verizon Connect. Er hoeft dus niet geschakeld te worden tussen telematica- en fieldservice-oplossingen. Kuiper: “Operationeel managers en wagenparkbeheerders hebben behoefte aan één centrale plek van waaruit ze volledig inzicht hebben in de beschikbaarheid van hun voertuigen en hun mobiele werknemers, en het werk dat ze doen. Verizon Connect Reveal Field biedt een vereenvoudigde benadering voor het aansturen van chauffeurs, technici of andere buitendienstmedewerkers, en voor het managen van werkopdrachten. Bovendien stelt deze tool klanten in staat om hun bedrijfsprocessen te stroomlijnen, werkopdrachten efficiënt in te plannen en de dienstverlening aan klanten te verbeteren – alles vanuit één dashboard.”

Wat die betere dienstverlening betreft, met Field kan een nauwkeurig geschatte aankomsttijd aan de klant worden doorgegeven.

Belangrijke functies van Verizon Connect Reveal Field zijn onder meer:

  • eenvoudige planning – bekijk de beschikbaarheid van technici en de voertuiglocaties, en plan werkopdrachten in een eenvoudig te gebruiken kalender;
  • gemakkelijke toewijzing – wijs werkopdrachten snel toe en deel de informatie, zodat de technici aan wie de opdrachten zijn toegewezen, weten dat een taak is ingepland;
  • realtime meldingen – stuur automatisch boekingsbevestigingen en herinneringen naar klanten;
  • mobiele applicatie voor technici – voeg eenvoudig notities, foto’s en handtekeningen toe op locatie via de mobiele app om het kantoor up-to-date te houden;
  • Live Map-integratie – bekijk de near-realtime voertuiglocatie van technici, plan informatie in op de Live Map en neem beter geïnformeerde planningsbeslissingen.
  • Verizon Connect Reveal Field helpt operationeel managers ook bij het verbeteren van de dienstverlening aan klanten doordat zij, met de informatie die het platform hen biedt, een nauwkeuriger geschatte aankomsttijd kunnen doorgeven aan klanten.
Categorie: Geen

Gerelateerd achtergrond-artikel