XXImo en Uber versterken samenwerking

maandag 2 september, 2019

XXImo integreert ‘Uber for Business’ op Europees niveau binnen haar eigen mobility expense platform. Zo bouwen Uber en XXImo samen verder aan een slim ecosysteem en daarmee een ‘drempelloze Mobility as a Service (MaaS) beleving die steeds dichterbij komt’, aldus de mobiliteitskaartleverancier. 

Patrick Bunnik van XXImo

Het betalen van zakelijke Uber-ritten en verwerken van transactie-informatie was al mogelijk via XXImo, benadrukt Patrick Bunnik, CEO XXImo. “Met de integratie van ‘Uber for Business’ geven we werkgevers nog meer controle en inzicht. Hiermee verlagen we de drempel voor werkgevers om shared mobility diensten beschikbaar te stellen aan hun werknemers en voorkomen we administratie rompslomp. Wij geloven sterk in het MaaS-principe. Deze integratie is daarin een hele mooie ‘next step’. De combinatie van Visa- en XXImo-technologie zorgt voor een veilige en snelle koppeling van mobiliteitsaanbieders.”

XXImo, opgericht in 2011, biedt zijn gebruikers aan om alle vormen van zakenreizen te plannen, betalen en administratief te verwerken via één digitaal platform. XXImo streeft ernaar om mobiliteit makkelijk te maken – niet alleen voor de reiziger, maar ook voor de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de financiële verwerking van de uitgaven. “Dit doen we door middel van XXImo’s all-in-one mobility app Milo, een Mobility Card,  ‘Mijn XXImo’ en het direct anticiperen op de dynamische mobiliteitsmarkt”, aldus Bunnik.

Categorie: Geen

Gerelateerde achtergrond-artikelen