Macadam: “Alles draait om klanttevredenheid”

donderdag 31 oktober, 2019

Macadam heeft al enige tijd het poolautobeheersysteem Pitstop, een interactieve managementtool voor het beheer van bestuurderswissels, huur- en deelauto’s. Dat systeem wordt nu ook ondergebracht bij het totaalconcept ‘gate in gate out’.

Het Pitshop-dashboard

Pitstop is een paar jaar geleden gebouwd voor LeasePlan, maar anno 2019 gaat Macadam het breder inzetten. “In het systeem kan een klant bijvoorbeeld al een voertuig uitzoeken als die nog in de werkplaats staat”, aldus Marcel Van Driel van Macadam Nederland. Maar ondank al die tools en verregaande automatisering wil Macadam het rechtstreeks contact met de berijder niet verliezen. Sterker nog, het gaat er meer op inzetten. Gerhard Prent: “Op alle onderdelen van onze dienstverlening vragen we om feedback. Is de chauffeur op tijd? Heeft de inspecteur voorafgaand gebeld over afstemming van de afspraak? Is er goede uitleg gegeven over hoe de auto in te leveren? Al deze feedback, maar ook de beoordelingen van de inspecteurs zelf, worden gedeeld met de klant. Het levert waardevolle informatie op. Ik kan je vertellen: alles draait om klanttevredenheid in deze business.”

Categorie: Remarketing
Labels: Macadam, Pistop

Gerelateerd achtergrond-artikel