White label mobiliteitskaart van Radiuz

donderdag 28 november, 2019

Radiuz zit als onafhankelijke partij achter heel wat mobiliteitskaarten die recentelijk zijn geïntroduceerd. Hun dienst wordt namelijk ook als white label in de markt gezet. Zo zit het platform onder andere achter de MoveMove-kaart van MultiTankcard, de ‘eigen’ mobiliteitspas van ALD Automotive en de onlangs geïntroduceerde ANWB Mobiliteitskaart.

Als ‘system integrator’ zit Radiuz vooral in grotere, corporate projecten. Momenteel wordt een succesvol project bij Deloitte in België (3.500 leaserijders), die ook werken met het mobiliteitsbudgetplatform YOR24, door datzelfde Deloitte in de markt gezet om het mobiliteitsbudget in België meer ‘materieel’ te maken, zoals Van den Berg dat noemt. Hoe dan ook, bij corporates is het altijd zaak te beginnen met een goede scan, het aanhaken van de juiste stakeholders en een analyse van de bedrijfsdoelstellingen. Van den Berg: “Vaak is er de vraag: we willen een mobiliteitskaart. Dan vragen we altijd eerst: waarom? Die vraag is dan al lastiger te beantwoorden. Logisch ook, wij zijn hier dagelijks bezig met het nadenken over mobiliteit, onze klant is natuurlijk vooral met hun business bezig. Maar je moet wel eerst de juiste vragen stellen voordat je in oplossingen gaat denken.”

Categorie: Brandstof- & mobiliteitskaarten
Labels: Radiuz

Gerelateerd achtergrond-artikel