Actie Van Mossel: 1000 privéleasecontracten in 5 weken

donderdag 27 augustus, 2020

Van Mossel Automotive Groep heeft tijdens een 5 weken durende campagne 1.000 privéleasecontracten volledig online weten af te sluiten. Waaronder veel volledig elektrische MG’s ZS EV die vooral onder gepensioneerden populair blijkt.

Hans van der Wiel, directeur Marketing bij Van Mossel Automotive Groep, zegt overweldigd te zijn door het succes van de actie dit jaar. “Mede door Corona en het feit dat minder mensen met het OV reizen, heeft dit een enorme vlucht genomen. Elk jaar bieden we tijdens onze Zomervoordeel-actie scherpe private lease-aanbiedingen. Maar dit jaar zijn we echt overweldigd door het succes.”

Waarom er vooral gepensioneerden op de MG afkomen? “Deze groep mensen houdt vaak van de natuur en fietsen, en vinden de keuze voor een elektrische auto daar het beste bij passen. We zien ook een verschuiving van de aanschaf van een nieuwe auto naar private lease”.

Het concept en de uitvoering van de campagne waren in handen van reclamebureau Scheepens. Digitaal bureau NOBEARS verzorgde de complete digitale doorvertaling van de jaarlijkse Voordeelzomer-actie.

Categorie: Private lease / Privélease
Labels: Van Mossel Automotive Groep