Tour of the Century (foto’s): het grote publiek leert Athlon kennen

maandag 19 september, 2016

Bijna drie jaar aan voorbereiding ging eraan vooraf, het resultaat mag er zijn. Athlon’s 100-jarig publieksfeestje bereikte de climax afgelopen zondag tijdens The Tour of the Century: een karavaan van 100 auto’s uit de afgelopen 100 jaar, uit ieder bouwjaar één exemplaar. Het grote publiek leert Athlon kennen.

Folkert Ruiter, marketingmanager van Athlon zegt het zelf niet met zoveel woorden, maar de The Tour of the Century mag gerust een huzarenstukje worden genoemd. Zie maar eens zoveel auto’s vooral uit de vroege bouwjaren 1916 tot 1933 bij elkaar te krijgen. Afkomstig van liefhebbers die er doorgaans nog maar weinig mee rijden. Het is gelukt, en alleen ‘1920’ was aan het begin van de dag afgevallen. Maar de overigen haalden allemaal de eindstreep bij de Utrechtse Haarrijnse Plassen.

Ook Niels van den Hoogen, commercieel directeur van Athlon Nederland, was duidelijk in zijn nopjes. Onder een stralend zonnetje hielp hij de stoet bij de Haarrijnse plassen de parkeerplaats op, waar alle auto’s keurig gerangschikt op bouwjaar naast elkaar werden opgesteld. Van den Hoogen ziet het evenement als perfect middel om de naam Athlon onder het grote publiek meer bekendheid te geven. Dat is in deze tijden van private lease geen overbodige luxe.

Een foto-impressie van het event…

Niels van den Hoogen helpt het geheel in goede banen

Niels van den Hoogen helpt het geheel in goede banen

Bij een oude auto hoort een dito outfit... de voorbeelden waren legio

Bij een oude auto hoort een dito outfit… de voorbeelden waren legio

athlontour8athlontour14athlontour5athlontour18athlontour6athlontour16athlontour17athlontour15athlontour13athlontour12athlontour1athlontour2athlontour3athlontour4athlontour19athlontour11

Categorie: Evenementen
Labels: Athlon