Allsecur komt met pechhulp on demand

maandag 26 september, 2016

Geen abonnementskosten meer op pechhulp maar betalen voor wat je gebruikt. Dit pechhulp on demand introduceert verzekeraar Allsecur. Want waarom betalen voor iets waar je (bijna) nooit gebruik van maakt?

allsecur_pechhulpAllsecur heeft door GfK onderzoek laten doen naar autopech en het gebruik van pechhulp-diensten in Nederland. Wat blijkt? Ruim 74% van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. 23% heeft zelfs nog nooit pech gehad.

Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel €100,- voor pechhulp, waar zij dus bijna geen gebruik van maken. En dat is niet meer van deze tijd, stelt Ron Adams, Brand Manager van Allsecur. “Steeds meer diensten worden on demand aangeboden. Mensen willen niet meer vastzitten aan een abonnement waar ze geen gebruik van maken.”

Allsecur Pechhulp on demand is er voor alle automobilisten in Nederland en het enige wat nodig is, is de (gratis) app. Zodra de gebruiker autopech heeft, vraagt hij met een paar kliks hulp aan. Hiervoor is alleen een telefoonnummer, naam en kenteken nodig. De prijzen zijn vooraf direct duidelijk: 65 euro voor starthulp, 90 euro voor reparatie ter plekke en 120 euro voor transport naar een garage.

Allsecur Pechhulp maakt gebruik van de pechhulpverlening van Allianz Global Assistance, een netwerk van duizenden pechhulpverleners in Nederland en Europa.

Categorie: Pechhulp(diensten)
Labels: Allsecur