FleetAcademy houdt eerste sales pitch mobiliteitspassen

donderdag 10 november, 2016

In korte tijd kennis maken met verschillende leveranciers van vergelijkbare producten en/of diensten die op dat moment voor fleetowners actueel of interessant zijn. Dat is de gedachte achter de sales pitch van de FleetAcademy. De aftrap is op 8 december; thema: mobiliteitspassen.

De pitches duren zo’n 15 minuten waarna er ruimte is voor (kritische) vragen. Net als de kennissessies van de FleetAcademy betreft het altijd kleinschalige evenementen; er is plaats voor maximaal 50 mensen.

fleetacademyDaarbij worden er bij de sales pitch producten of diensten geselecteerd die een verscheidenheid van leveranciers kennen die allemaal weer specifieke kenmerken hebben. Zoals mobiliteitspassen. In 2002 kwam een eerste pas op de markt waarmee op rekening kon worden gereisd met de trein, taxi en een poolauto. 14 jaar later is er een ware markt ontstaan met een diversiteit aan leveranciers die met één kaart verschillende vervoersvormen en betaalmogelijkheden ontsluiten.

Eric Wijbenga, een van de initiatiefnemers van de FleetAcademy: “Elke leveranciers biedt haar eigen onderscheidende ICT-platform en managementrapportage aan tegen vaste of variabel kosten. Wordt er achteraf betaald voor het werkelijke verbruik of moet vooraf een borg worden betaald? Iedere aanbieder heeft zo zijn eigen usp’s. Als je meerdere partijen op één middag hoort pitchen, dan worden de verschillen goed duidelijk.”

Zes leveranciers komen die middag op 8 december bij Volvo Nederland in Beesd (gastheer) aan bod. Die leveranciers zijn Mobility Mixx, MultiTankcard, Radiuz, NS, Reisbalans en XXImo.

Wilt u (kosteloos) aanwezig zijn bij deze pitch? Meldt u dan hier aan!

Lees hier het verslag van de afgelopen kennissessie van de FleetAcademy over de autoregeling

Categorie: Evenementen
Labels: FleetAcademy, Mobiliteitspassen