Tevreden.nl stopt klanttevredenheidsmodule in autoverhuursoftware

woensdag 14 december, 2016

Bedrijven die werken met software van Comfisoft, kunnen voortaan met een druk op de knop klanttevredenheidsonderzoeken laten uitvoeren. Dat is het resultaat van een nieuwe samenwerking die Comfisoft en Tevreden.nl deze week zijn aangegaan.

Op de foto ondertekenen Danny Haberer (l), directeur Comfisoft en business unit manager Automotive van Tevreden.nl, Gerhard Prent, de samenwerkingsovereenkomst

Op de foto ondertekenen Danny Haberer (l), directeur Comfisoft en business unit manager Automotive van Tevreden.nl, Gerhard Prent, de samenwerkingsovereenkomst

De samenwerking van de twee bedrijven betekent dat gebruikers van de software van Comfisoft automatisch een module krijgen waarmee ze snel en eenvoudig de klanttevredenheid kunnen meten. Comfisoft presenteerde onlangs zijn product Rentallin voor de autoverhuurbedrijven.

Binnen de verhuursector is klanttevredenheid een hot item, maar ook binnen de taxi- en de transportsector. “Om die reden hebben wij contact gezocht met een professionele, onafhankelijke speler op dit gebied; Tevreden.nl.”, zegt directeur Danny Haberer van Comfisoft. “Met de klanttevredenheidsmodule kan het verhuurbedrijf, bijvoorbeeld na een verhuurperiode, op eenvoudige wijze de klanttevredenheid meten. De resultaten kunnen transparant gemaakt worden via reviews en ratings op internet.”

Schadelast

Comfisoft is een snel groeiende startup en ontwikkelt software voor wagenparken en autoverhuurbedrijven in nauwe samenwerking met de klant. Het programma biedt overzicht van wagenpark en helpt om kosten te besparen. Een belangrijk aspect van Rentallin is dat de software zowel het verhuurbedrijf als de berijders van de voertuigen bewust maakt van de schadelast. Haberer: “Rentallin laat duidelijk zien hoe schades kunnen worden voorkomen. Voor de klant en de berijder is het voordeel dat er zo minder schades worden doorberekend en het eigen risico beheersbaar blijft. Dat maakt het extra interessant voor verhuurbedrijven om regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek van Tevreden.nl uit te voeren.”

Lees hier ons eerdere interview met Tevreden.nl en hun ‘lessen in klanttevredenheid’.

 

Categorie: Klanttevredenheid
Labels: Comfisoft, Klanttevredenheid, Tevreden.nl