Nieuwe Avis app levert ‘autoverhuur 2.0’ op

vrijdag 19 juli, 2019

Na de Verenigde Staten en Australië is het nu de beurt aan steden in Europa: met de nieuwe Avis App kunnen klanten nu het hele huurproces zelf regelen, van de reservering tot het terugbrengen van het voertuig. Autoverhuur 2.0, aldus de autoverhuurder.

De Avis App moet in ieder geval een einde maken aan wachtrijen voor de verhuurbalie. Vaste klanten (preferred-leden) kunnen een voertuig selecteren wanneer ze in de buurt van een Avis-agentschap zijn. Tot op het laatste moment kunnen ze zelfs nog van model veranderen, of gaan voor een upgrade. “De Avis App voldoet aan de nieuwe behoeften van klanten en stelt hen in staat om hun reis van begin tot eind te beheersen”, aldus Laurent Sculier, CEO van Avis Budget Group Frankrijk en Benelux.

Na het succes in de Verenigde Staten en Australië is de nieuwe Avis App nu beschikbaar in de belangrijkste steden in Europa, zoals Parijs, Londen, Berlijn en Madrid. In de Benelux profiteren vooralsnog tien verhuurstations van de Avis App, waaronder de luchthavens Schiphol, Zaventem, Charleroi en Luxemburg Airport. Het uiteindelijke doel is om de Avis App-services de komende maanden uit te breiden naar het volledige Avis-netwerk in Europa.

De Avis-applicatie maakt deel uit van de ambitie van Avis Budget Group om te investeren in innovatie op alle gebieden. “Altijd met als doel om meer snelheid, keuze, comfort en service te bieden”, aldus Sculier. “We hebben niet alleen het comfort verhoogd, maar ook de Avis medewerkers in staat gesteld om een betere, snellere service te bieden. ”

Binnenkort een uitgebreid interview met Sculier over de uitdagingen van een van ’s werelds grootste autoverhuurder in deze tijden van de mobiliteitstransitie.

Categorie: Huur & Deelauto's
Labels: Avis