Samenwerking Fleet Profile met mediatitels WespMedia

dinsdag 17 februari, 2015

Fleet Profile, de direct marketingorganisatie die zich specifiek richt op de fleet- en leasemarkt in de Benelux, gaat een samenwerking aan met de mediatitels van WespMedia: TrendsinAutoleasing, Management in Fleet & Lease (voorheen Management Info Automotive) en deVNF.nl.

fleetenlease_dummyDe aftrap van de samenwerking vond plaats voor de eerste vernieuwde uitgave van Management in Fleet & Lease (begin juni 2015). Daarin verzorgt Fleet Profile onder andere een onderzoek over de opbouw van de zakelijke vloot in Nederland en geef het een analyse van de leasemarkt. Daarnaast wordt de enorme database van Fleet Profile ingezet; de organisatie heeft een bestand van de top 30.000 bedrijven en instellingen in de Benelux met alle gegevens over hun wagenpark, waaronder omvang, merken, type financiering, shortlist en brandstofpassen.

De samenwerking met Fleet Profile wordt aangegrepen om de uitgave flink te vernieuwen. Management Info Automotive, zoals de titel eerst heette,  bestaat ruim 20 jaar en kwam vorig jaar via een management buy-out in handen van Ferdinand Oldemaat. WespMedia, onder andere uitgever van TrendsinAutoleasing, is onlangs een strategische samenwerking aangegaan met Oldemaat. Bart Luteijn van WespMedia is daarbij benoemd tot hoofdredacteur van Management in Fleet & Lease.

Categorie: Marktcijfers / brancheberichten
Labels: Smart Profile / Fleet Profile, WespMedia

Gerelateerd achtergrond-artikel