TrendsinAutoleasing in zee met MKB-platform Xperwise

donderdag 26 mei, 2016

Xperwise is het B2B-platform waarop bezoekers zich niet alleen kunnen inlezen op thema’s zoals digitalisering, flexibel werken of ‘fusies en overnames’, ze kunnen er ook aan dossiervorming doen. Op die manier worden er al 150.000 MKB-organisaties bereikt. TrendsinAutoleasing gaat invulling geven aan een nieuw hoofdthema: mobiliteitsmanagement.

Als financieel directeur van een MKB-organisatie je inlezen op het thema leasing omdat het wagenpark opnieuw wordt aanbesteedt? Waarbij de HR-manager meteen een nieuwe autoregeling moet uitstippelen? En wellicht ook een mobiliteitskaart wil introduceren? Voor al dit soort (incidentele) vraagstukken en thema’s is het platform Xperwise ontwikkeld.

Alle informatie op de site is gestructureerd tot overzichtelijke dossiers, met artikelen, whitepapers, stappenplannen, cases, video’s en checklists. Waarbij alles kan worden gedeeld, bewaard en specifieke onderwerpen of auteurs kunnen worden gevolgd. “Op die manier ondersteunen we professionals bij hun belangrijkste organisatie-brede projecten, van initiatief tot aan realisatie”, aldus founder Jan Smit, die eerder het ICT-kennisplatform Kennisportal.com oprichtte dat hij in 2011 verkocht aan Heliview Online.

xperwise

Op het platform kunnen zowel uitgevers als organisaties zich aansluiten om hun content te delen. Xperwise verzorgt de online marketing en rapportages. Voor adverteerders doet het onder andere ook aan leadgeneratie. Volgens Smit resulteert het allemaal in gemak voor de lezer (professional), maatwerk content feed, precies afgestemd op het project en organisatie van de professional.

“Bedrijven krijgen niet regelmatig te maken met complexe organisatie-brede projecten, zoals op het gebied van mobiliteit. Dan is er behoefte aan concrete ‘how to’ informatie. Via Xperwise krijgt met toegang tot unieke kennis van ervaringsdeskundigen, waardoor je tijd bespaart en de juiste keuzes kan maken.”

Het mobiliteitsthema bestaat vooralsnog uit de onderdelen leasing, duurzame mobiliteit, ritregistratie en fleetmanagement. Binnenkort zullen er meer (sub)thema’s komen. Voor TrendsinAutoleasing, de grootste online mobiliteitstitel in Nederland gericht op fleetowners, is het een mooie kans om meer onder de aandacht te komen bij MKB-bedrijven. Waarbij ook bestaande adverteerders kunnen aanhaken en meeliften op de extra online exposure.

Eerder werd al de samenwerking aangegaan met de printuitgave Management in Fleet & Lease die wordt verspreid onder 18.000 fleetowners door de fleet-datamarketingspecialist Fleet Profile.

Wilt u de mediakit van Xperwise ontvangen? Stuur een mail naar info@trendsinautoleasing.nl

Categorie: Data / adressen
Labels: Management in Fleet & Lease